Supeb 2012, 2,0 TDI CFFB käynnistyy ja sammuu heti

Aloittaja itm74, 09.02.20 - klo:17:36

« edellinen - seuraava »

itm74

Moi

Superb tekee lähes joka kerta kylmänä käynnistettäessä seuraavaa:

Hehkutus normi n. 2 - 4 sek lämpötilasta riippuen.
Lähtee käyntiin, kierrokset ehtii nousta n. 800 ja heti sammuu
Hehkun valo jää vilkkumaan.

Ehkä n. viidennellä kerralla jää käyntiin mutta yleensä vaatii kuljettajan oven avaamisen ja sulkemisen jotta onnistuu
Ei vikakoodeja Torquella eikä tekstejä näytölle

KESSY toimii normaalisti

Jakopään romut vaihdettu vastikään, minkä jälkeen vika esiintyy useammin. Nokan ja korkeapainepumpun ajoitukset kohdallaan. Akku ollut irti rempan aikana yön yli.

Missä voisi vika olla?

p.s Saako OBD elevenillä luettua kaikki koodit jos niitä on jäänyt boksien syövereihin?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy