Seat Cordoba 1.6 bensa 55kw 2000 nykii ja hyytyy

Aloittaja kempo, 25.01.20 - klo:13:54

« edellinen - seuraava »

kempo

Moro. Ensinnäkin en itse ymmärrä autojen tekniikasta paljoakaan ja siis otsakkeen autossa sellainen vika että kylmänä käynnistäessä tyhjäkäynti varsin epätasainen ja alkuun meinaa sammua. Esim motariajossa auto toimii hyvin mutta taas pikkuteillä ajaessa matalilla kierroksilla alkaa nykimään, pätkimään ja meinaa välillä sammua. Samoin täys kiihdytyksessä monesti nykii. Lähinnä mietin että mistä kannattaa vian etsintä aloittaa? voiko vika olla tulpissa tai johdoissa? Vai onko järkevin hukata varaosiksi?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy