Scirocco ja ikkunanostimen mekanismin vaihto

Aloittaja TOBYFIN65, 11.12.19 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

TOBYFIN65

Terveeks!

Yksi probleema...kuinka saan tuon Scirocon sisäpuolisen ovipahvin pois?
Ongelmia aiheuttaa oven lukon kohta eritoten.
Muutoin kaikki olisi vaihtoa vailla,mutten uskalla toimia ennen tietoa.
Kiitos.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy