3B/G 1.8T öljysihdin puhdistus paineilmalla

Aloittaja mruotz, 15.12.19 - klo:18:44

« edellinen - seuraava »

mruotz

Onko kukaan kokeillut puhdistaa öljysihtiä laittamalla kompuralla painetta ö-suodattimen ”putkesta”. Painehan menee öljypumpun läpi mutta eipä taida haittaa.

Jos vielä laittaa tikun reiästä öljypohjaan dieseliä/pensaa niin tulee röhnät pois takuulla.
Kunhan muistaa ennen paineen laittamista avata ö-proppu.

Ideana tässä se että ei tarttis öljypohjaa irroittaa.
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

BKY x 1, BBY x 1, AZD x 2, BCB x 3

Suberb 2012

Tuolai tehtiiin paikallisessa Saab huollossa Viina-konvertion yhteydessä ja pari kertaa vielä tonnin välein.
Eli varmaa toimii Vagittimessakin.

Juzu84

Mä vaihtasin halvimmat belcot+suodattimen koneeseen mitä löytyy ja pari pulloa fortea perään. Sit uudet öljyt sisälle ku on huuhtelu tehty. Fortea ku on vahva liuos niin liottaa paskan juoksevaan muotoon.
Golf -12 TSI. VW Golf Alltrack -2016
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Launchilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy