Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?

Aloittaja Lanttu42, 01.02.11 - klo:16:13

« edellinen - seuraava »

Lanttu42

Huomasin tuossa tankatessa, että auton sisällä ja ulkopuolella haisee vahvasti palanut kumi/öljy. Liekkejä ei kuitenkaan näkynyt ja aloin miettimään, että voisiko olla ihan normi käytöstä vai onkohan syytä heti ekalla sadalla kilometrillä turvautua huoltoon?

Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Ktk


rob-s

Se on raha joka palaa uusissa autoissa ja haisee..haju poistuu itsestään arvonalennuksen myötä!

..olipa nokkela vitsi..jep jep:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Lanttu42

Nimenomaan raha. :D Vitsailin jo tuossa eilen kun haju alko, että kylläpä 30% palaa nopeasti ja haisee pahalle. :D
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

wellup

Kyllä uutena vähän on kärynnyt juu. Tarkkaile mittareista, onko kaikki ok.

Lanttu42

En ole pariin viimeiseen metriin havainnut hajuja, joten eiköhän se arvo ole nyt laskenut ja edessä on vaan huimasti vähemmän kalliita kilometrejä. :D
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Erkka

Minulla ei kärynnyt uutena Polo 9N3 eikä tämä nykyinen Polo 6R missään vaiheessa. Hienostunut uuden auton/ nahan tuoksu hulmahtaa hajuaisteihin. ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy