Passat 1.9tdi -07 apuja.

Aloittaja jatakki81, 10.12.19 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

jatakki81

Moi.
Löytyskö Oulun nurkilta auttajaa?
Ohjelmoin passattiin väärän ohjelman, ei käy eikä toimi.
Nyt en saa enään ajettua alkuperäistä ohjelmaa enään takaisin eli auto on kylmäkalle...
Olen käyttänyt mpps v16 kiinan kalikkaa..
Maksan avusta kohtuullisen korvauksen.
Viesti tavoittaa..ASAB

Passat 2007, 1.9tdi, bxe

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy