Polo 6r 1.2tdi kyykkäs ajossa

Aloittaja Role, 09.04.19 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Role

Mystiseen ongelmaan en keksi ratkaisua. Koitin etsiä vastaavanlaisia vikoja palstalta, mutta en löytänyt.

Moottoritieltä ramppiin tullessa pysäytin polosen risteykseen ja siihen se jäi. Auto lähtee käyntiin ja käy hetken ja sitten sammuu ikään kuin polttoainetta ei saa. Pienellä pintakaasukikkailulla sain kierrokset 3000 ja päästiin liikkeelle ja sain auton kotiin, mutta kun kaasua antaa niin sammuu samantien ellei oo vauhti päällä (rupee täristää/pätkii).

Vikakoodeja ei ole, luettu vcds:llä.

Nyt auto tallissa ja seuraavat osat vaihdettu:
-hehkut
-n75 venttiili?
-diesel suodatin
-polttoainepumpun releen oisin vaihtanut mutta en vielä ole päässyt käsiksi siihen :D (peukalo)...

Auto lähtee tosiaan käyntiin, käy kohtuu tasaisesti tyhjäkäynnillä noin 5-8sek. ja hyytyen sammuu. Kaasua ei voi antaa tai sammuu heti. Jos hyvin käy pintakaasulla saa hetkeksi kikkailtua kierroksia ylemmäs ja sammuu :)

auto ei savuta omasta mielestä normaalia enempää.


Transporter T4
Touran
Polo

tarzi

Ota egr putki irti imusarjasta ja kokeile toimiiko paremmin
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Role

Se auttoi 👌

Nyt vaan tulppaamaan egr ja kovaa ajoa.

Kiitos
Transporter T4
Touran
Polo

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy