VW Polo 2013 pissapojanpumppu

Aloittaja PatiBoi, 18.03.19 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

PatiBoi

Moe,

Auttakaapas hiljaista foorumilaista. Ongelmana polon pissapojanpumpun sekä sen sulakkeen sijainti. Täytyykö koko puskuri purkaa pyöräkotelon kautta, että saa mahdollisesti vaihdettua pumpun? Koska täydellisen mykkä on hän..onko teillä kellään tullut samaa vastaan?

T: PatiBoi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy