Passat 1.8t öljyvuoto moottorin ja laatikon välissä

Aloittaja salukki26, 14.03.19 - klo:17:21

« edellinen - seuraava »

salukki26

Onko tähän mitään helppoa fiksiä vai pitääkö ottaa koko kone irti et pääsee korjaa?

Jultsu

Jos ja kun vuotopaikkana on suhteellisen yleinen kampiakselin stefa niin kyllä siinä laatikon joutuu irroittamaan koneesta ja jompaakumpaa siirtämään. Toki noita ihmemönjiä "oil leak stop" voi kokeilla mutta mulla ainakaan eivät ole auttaneet parissakin eri autossa kokeiltuna.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

salukki26

Ookkei pitää tos kesämmällä varmaan tutkia paremmin et mistä se vuotaa viel. Just katastuksesta tulin nii vuos aikaa korjata sitä

o.b.

Kannattaa samalla tietty vaihtaa myös vaihteistoakselin stefa. Kytkinremppakin kannattaa tehdä jos laatikon käyttää irti, jos ei ole ihan äsken tehty.

TDiih

Kurkkaa kuitenkin jo ennen kesää ettei ylempänä oleva ketjunkiristin tai sen tiivisteet aiheuta vuotoa.
ID.3 Pro Performance Life 150 kW 58 kWh
Audi A4 1.8T Avant B7 eFlexFuel
Octavia BKD DSG
VW Golf 1.9 TDI -98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy