Polo 2011 vakionopeuden jälkiasennus.?

Aloittaja Jason, 01.04.19 - klo:18:20

« edellinen - seuraava »

Jason

Hei!

Katselin että oli jo jonkinlainen ketju tästä, mutta aikaa kun viimeksi ollut keskustelua.
Olen nyt autoja katsellut ja aika monesta puuttuu vakionopeudensäädin ja keskikyynärnoja se on helppo laittaa jälkikäteen mutta millainen mittaristo pitää olla että voi asentaan vakionopeudensäätimen jälkikäteen. 😊

Auto malli siis polo 2010-> 1.4 vapari/manuaali Comforline varustelu.
Jos tietoa niin mistä kannattaa tilata osat ja tarvitseeko vielä koodata toiminta.

Iso kiitos 😊

o.b.

Ei ole polosta kokemusta, mutta lueskele tuolta myynti-ilmoituksesta jotain vinkkejä. Ilmeisesti tuolla saa myös ajotietokoneen autoon ???

https://www.ebay.de/itm/Cruise-Control-Gra-and-Mfa-Retrofitting-Installation-Kit-for-VW-Polo-6r/362366023404

Tuo ei välttämättä ole sopiva, mutta myyjä varmaan neuvoo mielellään.

juppep


Jason

Ostin auton jossa Vakkarin mukana. Ei tarvitse enää ohjeita, soitin jo slamitillekin kun tiedustelin asiasta. 😊

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy