Tdi Passat mikä DSG?

Aloittaja ddude, 16.08.18 - klo:01:33

« edellinen - seuraava »

ddude

Osaako joku kertoa mitä laatikoita on missäkin:
2.0 tdi 150hv dq380
2.0 tdi 190hv dq381
2.0 tdi biturbo dq500
Noinko?

Kuitenkin kun mobile.de katsoo niin alkupään 150hv näyttäisi olevan joku 6 pykäläinen DSG.
Eli ei siis tuo dq380?

Lisäksi onko joku foorumilla lastutellut noita 380/381 askeilla olevia?
Jos kyllä niin mihin vääntöihin ja miten on kestänyt?

akk

Se ”vanha” 6-pykäläinen on märkälevyillä, ja tyyppi on DQ250, kestää max. 400 Nm väännön. On käytetty myöskin 280 hv TSI-malleissa, joten luulisi kestävän.
VW ID.7 GTX

ddude

Lainaus käyttäjältä: akk - 16.08.18 - klo:07:04
Se ”vanha” 6-pykäläinen on märkälevyillä, ja tyyppi on DQ250, kestää max. 400 Nm väännön. On käytetty myöskin 280 hv TSI-malleissa, joten luulisi kestävän.
Ok, kiitoksia.
Onko tietoa onko noita myyty tuolla dq250:lla myös Suomessa?
Koska dq250 on korvautunut kokonaan dq380:lla?

akk

#3
^ On varmaan myyty Suomessa  2.0 TDI koneiden yhteydessä, sama laatikko on ollut myös Skodan malleissa. Muistelisin että tuon dsg6 korvaantuminen dsg7:llä skodalla viime vuoden syksyllä, mutta passatilla vasta nyt kesällä ?
VW ID.7 GTX

autoilija14

Mielestäni 190 hv DSG 4M-malleissa on ollut DSG7 vm2018 lähtien ...
Passat Variant -17 2.0 TDI 190hv DSG 4M
Ex: Passat Variant -14 2.0 TDI Highline

Arcca

Lainaus käyttäjältä: ddude - 16.08.18 - klo:13:41
Ok, kiitoksia.
Onko tietoa onko noita myyty tuolla dq250:lla myös Suomessa?

Mulla oli 6-vaihteinen DSG, vm -15 2.0 TDI. Ei kannata karsastaa, oli pirun hyvä laatikko minulla 114 tkm ajan.
Vaihtoi paremmin kuin tässä Audissani oleva uusi 7v Stron-bensamoottori kombo.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy