VW Golf VII avain reistaa

Aloittaja Jmaximus, 23.07.18 - klo:01:51

« edellinen - seuraava »

Jmaximus

En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta avaimessa paha vika. Tyhjentää pariston jo parissa vk.

Voikohan sille ite mitään tehdä, kun ei viitti uuttakaan ostaa kun maksaa 240â,¬  >:(
Järjetön hinta siis ja kun toinen toimii niin ei viitti hankkia.

seatts


Minkä ikäinen auto?
Mut pitäis kyllä takuuseen saada uusi avaimen käyttöikä ei voi olla mikään 5 vuotta, jos ei muuten suostu merkkiliikkeessä niin sit kuluttajansuojan kautta.
Korrek pro käsittelyt

VW Passat variant 2.0 tdi 4motion -21
Peugeot E-2008 -23

Jmaximus

Joulukuussa 13 rekisteröity. Eli tuskin takuuseen menee.
Ei tullut kysyttyäkään asiaa, kun liikkeessä kävi.

jannekni

Onnistuuko kuin vanhemmissa, elektroniikkaosa ebaystä ja avain entisestä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy