Polo 6R, ovenkahvojen led valaistus

Aloittaja Apaju, 05.01.11 - klo:22:19

« edellinen - seuraava »

Apaju

Tuollaiset kiinnostaisi, onko jollain lisätietoja ja ohjeita miten ja mihin kytketään......

Tarvikkeet tuohon olisi:
000 979 009   2 johtoa
4B0 971 832   2 liitintä
7L6 919 063   2 ledi lamppua
7L6 819 773   2 ledin heijastinta



Yrittänyt noita kytkentäkaavioita tutkailla, tässä jotain mitä niistä sain irti, ei oikeen ole ominta alaa noi sähkökytkennät:

Driver door control unit -J386-

1.
2. Window regulator switch illumination bulb
3. Window regulator switch illumination bulb
4. Front right window regulator switch in driver door
5.
6. Front left window regulator switch
7. Earth connection
8. Earth connection 2, in drive side door wiring
9.
10.Rear right window regulator switch, in driver door
11.Rear window regulator isolation switch
12.
13.
14.
15.
16.Fuse 50 on fuse holder B

Front passenger door control unit -J387-

1.
2.
3.
4.
5. Connection 1 (LIN bus) in main wiring harness
6. Window regulator switch in front passenger door
7. Window regulator switch illumination bulb
8. Earth connection 2, in front passenger
9.
10.
11.
12.
13.

Eli siis kuljetttajan puolelta pitäisi kytkeä J386 2/3 ja 7/8 ja
apukuljettajan puolelta 7 ja 8

Tässä ne kytkentäkaaviot, joku samaa mieltä, että edes sinnepäin?




VW ID.3 Life

Late

#1
Kuljettajan puolen kytkentä:

T16g/7  Eli tuosta 16-napaisen liittimen 7 nastasta otetaan maadoitus "Ohjainlaitessa oleva musta liitin"
T16g/3  Eli tuosta 16-napaisen liittimen 3 nastasta otetaan virta LED-valolle "Ohjainlaitessa oleva musta liitin"

Matkustajan puolen kytkentä:

T16l/8 Eli tuosta 16-napaisen liittimen 8 nastasta otetaan maadoitus "Ohjainlaitessa oleva musta liitin"
T4ae/2 Eli tuosta 4-napaisen liittimen 2 nastasta otetaan virta LED-valolle "Ikkunan katkaisijassa oleva ruskea liitin"
Tuossa nyt yksi idea. Jolloin toimii myös valojen kirkkauden säätö kun noin kytkee.


Apaju

Ok kiitti vahvistuksesta eli 75% olin arponut oikein.

Onko niin ettei tuosta matkustajan puolelta siitä T16l/7 -liittimestä saa sitä plussaa oikein?
VW ID.3 Life

Late

Lainaus käyttäjältä: Apaju - 08.01.11 - klo:22:02
Ok kiitti vahvistuksesta eli 75% olin arponut oikein.

Onko niin ettei tuosta matkustajan puolelta siitä T16l/7 -liittimestä saa sitä plussaa oikein?

Tuossa matkustajan puoleissa T16l/7 liittimestä tulee vaan maadoitus..

Yleensä noissa virtapiiri kytkennöissä maadoitus alapuolella.

Ainakin niin yleensä noita piirretään..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy