Kodiaq vm.17 narahtaa liikkeellelähtiessä

Aloittaja Kodiaq17, 28.10.20 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

Kodiaq17

Olen nyt muutaman kuukauden omistanut Kodiaqin vm.17 4x4TDi 140kW. Olen kyllä tykännyt autosta kovasti, mutta kun autolla lähtee liikkeelle, joka kerta muutaman metrin ajon jälkeen autosta kuuluu ihmeellinen "narahdus"etupäästä. Onko kellään ollut vastaavaa "ongelmaa" ja mistähän tuo voisi johtua? ihan kuin joku vapautuisi ja rasva puuttuu jostakin, mutta mielestäni auto ei jumita, joten eikait oikein voi jarrutkaan olla...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy