Audi A4 tdi tehoton

Aloittaja masunisti, 10.03.17 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

masunisti

Nyt loppui omat konstit, niin pitää kysyä täälltä.
Ongelma: Kun starttaat auton normaalisti hehkuttamalla, ei moottori anna ajossa tehoa. Ikäänkuin olisi "hätäkäyttö" päällä ohjainlaitteesta? Kun startataan ilman hehkutusta eli käännetään avain nopeasti starttiasentoon, auton moottori toimii normaalisti.

Moottori on 2.0 Tdi, 103Kw, BPW

Vikakoodeja ei ole löytynyt, vaikka luettu kuulemma useammassakin paikassa ja moottorihäiriövalo ei pala.

Mitään ideoita?

Jultsu

Vcds kiinni autoon ja ajon aikana parametrien reaaliaikaista seurantaa jotta vian syypää löytyisi.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy