Moottorin öljyvuoto DSG kytkimen vaihdon jälkeen?

Aloittaja vlada, 20.04.17 - klo:12:11

« edellinen - seuraava »

vlada

Hei kaikki,

auto on VW Passat 1.4TSI vm 2011. Siihen vaihdettiin DSG kytkin kuukausi sitten, ja sen jälkeen autoa on ajettu ehkä 600km. Kytkimen vaihdon yhteydessä öljyvuodosta ei ollut mainittu mitään liikkeessä.

Nyt, katsastuksen yhteydessä, huomatiin että moottorin pohjala vuota öljyä (kuva liitteenä). Onko mahdollista, että kytkimen vaihdon yhteydessä on sotkettu jotain moottorin puolellakin?

En muuten lähtisi epäilemaan korjaamoa, mutta kun katsastuksen yhteydessä huomaattiin iso ruuvi moottorin alla joka oli huonosti ruuvattu (toinen kuva liitteenä) ja asiakaspalvelu ei edes suostunnut myöntämään virhettä, on alkannut luottamus firmaan rapista nopeasti...






Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy