Kova vikinä etupäästä?

Aloittaja awbo, 21.11.16 - klo:11:45

« edellinen - seuraava »

awbo

Moro!
Toissapäivänä ilmeistyi kumma vinkuna joka muistuttaa jarrujen laahausta, mutta sitä se ei tunnu olevan.
Kääntäessä kuuluu välillä kovempaa ja välillä taas ei kääntäessä ei pidä mitään ääntä.
Jarrulevyt ja palat suhteellisen uudet, joten ne tuskin ovat syynä tähän.
Myöskään jarrukilpi ei osu levyyn.
Huomasin äsken että kun auto on paikallaan ja työntää etupyörää, kuuluu ulina.

BobSmith

Moro! Olisko tyypillinen "kivi kengässä"- syndrooma?  ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy