Passat 1.8t AWT jäähdytysneste vuoto

Aloittaja juki150, 16.11.16 - klo:19:15

« edellinen - seuraava »

juki150

Auto alkanut viimeaikoina merkkaamaan reviiriä imusarjan puolelta konetta, vetoakselin paikkeilta. Nosturilla en löytänyt selvää vuotokohtaa, ainakin legendaarisen lämpötila-anturin kopan tutkin ja se ei taida vuotopaikka olla. Voisiko termarinkoppa tiputella noinkin takaa konetta? Myös paisuntasäiliön nostin ja katsoin, eikä vuotopaikkaa löytynyt.

Tälläinen mötikkä ihan takaosassa konetta näyttää ainakin olevan jäähdytysnesteessä, mikä tämä on: En tiedä saisiko kyseinen osa kyllä lätäkköä auton alle..

Apua kaivattaisiin, hävettää kun kerrostalon parkkihallissa lätäkkö aina auton alla..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy