Superb 3U takaluukku ongelma

Aloittaja Tuomas_P, 05.07.21 - klo:16:58

« edellinen - seuraava »

Tuomas_P

Ongelmana takaluukun aukaisu.

Luukku ei aukea avaimella, kytkimestä ovessa, tai avaus kahvasta.

Avaimen reikä löytyy takaluukusta, joka on luultavasti miltei kahdenkymmenen vuoden aikana kerännyt täyteen hiekkaa.
Aukeaako luukku avainta kääntämällä vai meneekö luukku lukkoon ja auki asentoon?

Onko luukulle olemassa jotain konstia miten saan sen auki?

Tällä hetkellä wd40 käytössä avaimen reiän puhdistukseen.


photo uploader free

Tuomas_P

#1
Edit: Luukku auki eikä siinä vielä kaikki

Sain luukun auki putsaamalla avaimen reiän ja painamalla avauskahvaa.
10A sulake palaa jos luukku aukeaa. Kyseessä on sulake nro 14.( Kuva)
Palaneen sulakkeen uusiminen laittaa keskuslukituksen taas toimintaan mutta luukku ei aukea enää. Seuraava homma onkin selvittää tämä.

Voisiko vika olla maton alla boksissa?


Tuomas_P

Troubleshootin jälkeen kyseessä lienee palanut avaajan moottori.
Ilman voimasanoja voinee tuumata, että harmi ettei VAG konserni ole laittanut kontin sisälle "hätäpoistumis" kahvaa tai vastaavaa. Tämäkin ongelma todennäköisesti ratkennut, mutta palaan asian ääreen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy