VWR R600 intake kokemuksia kellään

Aloittaja Trackpad, 20.05.16 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

Trackpad

Otsikon mukainen kitti, joka käy niin Golf GTI, R, Skoda octavia vRS ja Seat Leon Cupraan. Kellään kokemuksia? Jos ei VWR R600 niin jostain muusta intake kitistä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy