Hanskalokeron irrotus

Aloittaja Samuli M., 22.04.16 - klo:20:19

« edellinen - seuraava »

Samuli M.

Pitäis päästä hanskalokeron takana oleviin sulakkeisiin käsiksi, mutta enpä saanu laskettua hanskalokeroa alas käyttöohjekirjan mukaisesti. Onkos tohon siis jotain kikkaa?
Kahdesta ylhäällä olevasta napista/vivusta yritin painaa ylöspäin ja samalla painaa luukkua alas.

Samuli M.

Ei oo vissiin kenenkään tarvinnu päästä sulakkeisiin käsiksi?
Ehkä pitää lisätä voiman käyttöä  :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy