Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä

Aloittaja zäbää, 04.12.19 - klo:20:20

« edellinen - seuraava »

zäbää

Ongelma seuraava, auto 9n polo

Lyhyet valot toimii normaalisti ja pitkät pysyy vain päällä kun vetää (tai työntää viiksestä, en muista kumminpäin menee tässä autossa)

Mistä lähteä vikaa etsimään?

Kiitos!

los los

Luulisi vian olevan tuossa viiksessä,toimito on mekaaninen oletan.

janike

Paa valokytkimestä valot päälle (1-asentoon)? Pitkät ei jää palamaan automaattiasennossa.
Näi se o.

zäbää

Janiken neuvo kokeiltu, ei tulosta eli ei auttanut.

Onko tuolla vilkkuviiksessä joku mikä muilla aiheuttanut vikaa?

dosetti

Eikö tässä polossa ole samalla tavalla kuin yleisestikin eli kun työntää viiksestä, menee pitkät päälle, kun vetää, pitkät palaa vain vedon ajan? Jos ei mene päälle työntämällä viikseä kauemmaksi ratista, liene viiksi rikki.

zäbää

Näin se taitaa olla. EN oo just ny auton luona niin en muista kumminpäin tässä toi homma toimii :D

zäbää

Tutkin asiaa ja irrotin akun kengän niin sen jälkeen pitkät jäi päälle ja pysy päällä hetken... eli varmaankin se vilkkuvivusto  pitää uusia. Ratti tarvii irrottaa kun vivuston vaihtaa vissiin?

los los


zäbää


zäbää

Onko kellään tietoo, minkäkokoisella TORX/X- avaimella ton ratin keskiruuvin saa auki?

ram1

Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy