Octavia combi 2005 soittimen päivitys

Aloittaja Rapilysin, 16.01.16 - klo:11:25

« edellinen - seuraava »

Rapilysin

Mulla on ajossa 2005 vuoden Octavia combi ja siinä Stream -mankka. Saisin nyt hyppysiini suht edullisesti vuoden 2011 Octaviasta Swing-soittimen. Lähinnä mp3-tuki ja aux-liitäntä ovat syynä halukkuuteeni vaihtaa soitinta. Sopiiko tuo Swing suoraan Streamin tilalle?

Toinen vaihtoehto on toki ostaa sovitteet ja laittaa vaikka joku halpa 1-din soitin autoon.

jonyp

Itse just vaihdoin octaviaan stremin tilalle 2011 mallisen boleron ja merkkiliikkeeseen oli mentävä koodaamaan soitin autoon. Ei saanu koodia muulla keinolla

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy