Golf VI 1.8TSI DSG

Aloittaja jartsa, 17.10.10 - klo:20:47

« edellinen - seuraava »

jartsa

...

Siirsin viestit omaksi aiheekseen, tästä voit tehdä oman autosi esittelyn - Kiviharju

[ylläpito on poistanut liitteen]

jartsa

tässä vielä kuvia..

[ylläpito on poistanut liitteen]

jartsa

ja vielä..

[ylläpito on poistanut liitteen]

vehkis1983


Tikka

Hyvännäköinen Golf sinulla.

Loungeliner

Eihän tuo "Golf veneilee" -kuva ole Lövön lossilta?

jartsa

 :) se on tiellä numero 438, vekaransalmenlossi. Mahtavat maisemat, suosittelen ajamaan kyseisen tien  ;D  Ajettiin toukokuussa lomareissulla, sattupa ne helteet just silloin  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy