Passat ei käynnisty

Aloittaja Asu, 30.12.15 - klo:17:30

« edellinen - seuraava »

Asu

Starttailin tuossa joulunpyhien jälkeen Passattia (1,8T vm2000) pihasta, mutta kuinkas kävikään. Ekalla kerralla käynnistys oli tosi laiskaa ja muutaman sekunnin jälkeen kuului omituinen posaus ja sen jälkeen loppui käynnistysäänet. Nyt startatessa kuuluu vain surinaa. Missäköhän vika?

Popovice

Oliskohan ihan vaan akku loppu ::)?

Eka Golf

Tai bendixi ei lyö päälle ja tartti vain surisee eli pyörii "tyhjää"?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy