MFD-näyttö himmenee lämpötilan funktiona

Aloittaja KooVee2000, 09.09.15 - klo:08:25

« edellinen - seuraava »

KooVee2000

Hei, millainenkohan remontti on luvassa? Taustavalo tossa ajotietokoneen näytössä tosiaan himmenee sitä mukaa kun matkanteko edistyy. Tommonen mittaristo:

http://i278.photobucket.com/albums/kk99/onlinephoties/midline3.jpg

dwntime

Jos koko passaa niin minulla olisi tuollainen myytävänä :

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=27986.0

Ja jos olet Oulun alueella niin voin tehdä vaihdonkin.

Kilometrit nollattu joten vaihdon pystyy toki tekemään myös merkkari, eikä ole operaationa edes mitenkään paha.

Mikä malli? Jetta vai Golf ja mikä vuosimalli tarkalleen? Siis tehtaan vuosimalli.

KooVee2000

-07 rekisteröity 1.6 bse Jetta, mistä tuo tehtaan vm käy ilmi? Eli tuo on suosiolla vaihdettava koko mittaristo?

dwntime

Lainaus käyttäjältä: KooVee2000 - 09.09.15 - klo:12:27
-07 rekisteröity 1.6 bse Jetta, mistä tuo tehtaan vm käy ilmi? Eli tuo on suosiolla vaihdettava koko mittaristo?

Vin numerosta ainakin näkee. Tässä on pieni mahdollisuus että sulla on jo immo4c mittaristo ja siihen ei tämän mittariston vaihto ihan suoraan onnistu. Ei ainakaan merkkarilta.

Eka Golf

Tuossa varmaan kosketushäiriö/kylmäjuotos. Mutta miten dwntime saa kilsat hollattua koska tuosta voi olla hyötyä kun myy?  ???

dwntime

Vanhempiin mittaristoihin vag-commander 1.4 ja uudempiin joku sopiva Micronas ohjelmointikaapeli. Noilla nollaus onnistuu.

AnttiFast

Näytön pystyy kyllä vaihtamaan.
Vaatii mittariston purkamista, mutta se ei ole vaikea homma. Itse näyttö on lukittavalla liittimellä kiinni piirilevyssä.

Näyttöjä löytää vaikka täältä: http://www.ebay.com/itm/Vw-Passat-3C-B6-Golf-5-V-Kombiinstrument-Tacho-Display-MFA-Midline-cluster-LCD-/181853743317?hash=item2a5753e8d5

http://www.diyspareparts.net/audi_vw.html

JarnoF

Lainaus käyttäjältä: KooVee2000 - 09.09.15 - klo:08:25
Hei, millainenkohan remontti on luvassa? Taustavalo tossa ajotietokoneen näytössä tosiaan himmenee sitä mukaa kun matkanteko edistyy. Tommonen mittaristo:

http://i278.photobucket.com/albums/kk99/onlinephoties/midline3.jpg
Oletko kysellyt korjaamisen hintoja? Ensimmäinen googlaus joka osui vastaan:

http://www.elehuolto.fi/mittaristot

KooVee2000

Hienoa, noita saa siis uusia. Siinä tulee poitsulle taas harrastettavaa jossain vaiheessa. Jos se sai aifouninsa näytön vaihdettua, niin eikös tuokin onnistu!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy