Alut talvirenkaisiin?

Aloittaja MrX, 05.09.17 - klo:22:08

« edellinen - seuraava »

MrX

Idea vaihtaa 16" talvirenkaiden peltivanteet aluihin. Kesärenkaissa on joku Dezentin graphite malli, eli semmonen tumman harmaa. Haluisin samanvärisen myös talveksi.

Kestääkö tumma vanne talvikäytössä vai kannattaako ostaa enemmin normi vanteet?

Edit: sorry, tän viestin voi poistaa täältä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy