Mikä on merkkiuskollisuusprosenttisi?

Aloittaja skriko, 06.09.15 - klo:15:35

« edellinen - seuraava »

Merkiuskollisuusprosenttisi

01-10
2 (5.3%)
11-20
2 (5.3%)
21-30
6 (15.8%)
31-40
4 (10.5%)
41-50
6 (15.8%)
51-60
3 (7.9%)
61-70
6 (15.8%)
71-80
3 (7.9%)
81-90
1 (2.6%)
91-100
5 (13.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 38

skriko

Tuolla laskin että eräällä kaverilla osiossa entiset autoni oli prosentti 34 ja risat. Minulla se on 70%.
Tilastoon lasketaan vain ne autot jotka on ollut omia tai pankin/rahoitusyhtiön, omassa käytössä ja omistuksessa vähintään 4 kk.
Jos sinulla on ollut 10 autoa ja kaikki samaa merkkiä niin silloin merkkiuskollisuusprosenttisi on 100.
Jos taas 10 autoa ja kaikki eri merkkiä niin 10. Eli eri merkkien määrä jaettuna autojen määrällä -1*100 .
Mulla 20 autoa ja kuusi eri merkkiä 6/20-1*100=70%

skriko

Jollain on ollut jo 91-100%, se on aika uskollista touhua. ;D

BobSmith

Yksi Seatti, pari Fordia, pari Folkkaria, kolme Skodaa ja loput 4 kpl sitten vaihtelevia merkkejä. (Ei kylläkään juuri tässä järjestyksessä). Apropoo, taisin laskea tulokseen mukaan jo uudenkin prutkun, josta on jo kaupat tehty mutta autoa ei vielä oikeesti ole alla.

Laskukaava on hiukan hämäävän näköinen, mutta noinhan se tulee kun näppäilee suoraan kalkulaattoriin.

skriko

Lainaus käyttäjältä: BobSmith - 06.09.15 - klo:15:57
Laskukaava on hiukan hämäävän näköinen, mutta noinhan se tulee kun näppäilee suoraan kalkulaattoriin.

Lukiossa matikan opettajakin sanoi, että vastaukset on aina oikein, mutta kaavat ovat omituisia. Itse keksin noita kaavoja kun mielestäni niillä sai vastaukset nopeammin kuin oikeilla kaavoilla. Ei muuten antanut kokeesta kun kaseja, juuri kaavojen vuoksi. Onneksi käytännössä on riittänyt kun vastaukset ovat olleet oikeita. ;D ;)

HiTecci

Autoilun alussa merkki vaihtui joka ikinen kerta auton myötä, mutta jossain kohtaa oli pakko jo luupata, palata johonkin jo aikaisemmin omistettuun merkkiin ;) No nyt vimoset autot ovat pyörineet näiden kolmen ranskalaisen merkin parissa ja siten tuo prosenttikin lähti jo nousemaan. Tällä hetkellä ajattelen jopa palaavani samaan, jo aikaisemmin omistamaani malliinkin 8)
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
BMW R 1200 ST -05

Väänänen

Lainaus käyttäjältä: skriko - 06.09.15 - klo:15:35
Tuolla laskin että eräällä kaverilla osiossa entiset autoni oli prosentti 34 ja risat.

Kiitos!
Säästyin laskemiselta.

axe

mitä tästä nyt sitten tulee?
opel kadett (2v)
volvo 142(2v)
toyota corolla (3v)
opel ascona(4v)
ford mondeo (3,5v)
toyota avensis (3,5v)
vw passat (3,5v)
vw passat (5,5v)
ford mondeo 0,5v (nyt)


Hannes

#7
Merkki uskollisuutta en ole koskaan harrastanut vaan olen aina valinnut autoni tarpeitteni mukaan ja merkkejä on ollut laidasta laitaan, kaikki autoni on pääsääntöisesti toimineet ja ajaneet tehtävänsä eikä suurempia remonteja ole tarvinnut tehdä lukuunottamata Pontiacin kolaria josta oli korjauskulut 62tmk jonka kyllä vakuutus yhtiö maksoi...niin ja voyagerissa oli jotain pikku sähkö remppaa 6500mk silloin joskus.

Nyt vanhemmiten on tullut kriittiseksi auton suhteen ja varsinkin siinä suhteessa mitä rahalla saa, kokeilemassa kävin varteenotettavat vaihtoehdot Skodan hintaluokassa joka sopii tämän hetkiseen tarpeeseeni ja valinta oli kyllä helppo eli nyt voisi jo puhua jonkun mielestä merkki uskollisuudesta ;D toinen samanlainen auto heti perään.

Osa autoista kakkosautoja.

1) Ford Cortina -69
2) Renault 5L -74
3) Renault 5TS -78
4) Nissan Cherry 1.5GL -84
Toyota Corolla E -76
6) Lada 2107 -85
7) Meredes-Benz 220
8) Mazda 626
9) Daihatsu Rocky 2.8
Skoda 120L
Toyota Timangi
12) Peugeot 505
13) Pontiac Trans Sport 2.3
Honda Civic 1.5
Mitsubishi colt
16) Ghrysler Voyager
Nissan Primera GLX
Nissan Synny L
Nissan Synny GL
20) Nissan Primera 1.8 -2005
21)Opel Zafira -2007
Fiat Scudo -2001
Renault Megane -06
24) Skoda Octavia 1.8 TSI vm.2012

Sokota09

Mazda 626 -86
Opel Vectra -94
7 vuoden tauko ilman omaa autoa
VW Golf -04
Skoda Octavia -09
Skoda Octavia -14
VW Golf -03
tulossa Skoda Superb -15

clacson

1 Mini, 1 Datsun, 4 Volvoa, 2 Renaultia, 1 Citroen ja 2 Skodaa.
Tuleeko tuosta sitten 45%.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

ile

Pyörittelin vielä %:t kolmella tavalla

Merkkiuskollisuus 46%
Vetotapauskollisuus 54% (josta se ainoalla oikealla tekniikalla 38,5%)
Konserniuskollisuus 77%

Morpheus3

3 Saksan Ladaa (Opel), 1 Audi ja toinen Skoda tulossa, notta se olis 50%.
Ajossa: ID.7 Tourer GTX 4MOTION Grenadilla Black
Ex: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic -21, Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

chr

Kaikki tähän mennessä omistamani autot ovat olleet eri merkkisiä.

Seva

Sain itselleni merkkiuskollisuudeksi 46%, mikä kuitenkin antaa hieman väärän kuvan.

Laskin, että viisi kertaa autonvaihtotilanteessa uusi auto on ollut saman merkkinen kuin edellinen (eli olen ollut "merkkiuskollinen"), mutta yhtään kertaa näistä syynä ei ole ollut se, että uuden auton olisi pitänyt olla saman merkkinen kuin edellinen vaan ihan muut syyt.

Olen omistanut mm. kolme Opelia ja kolme Peugeotia. Kaikki Opelit olivat peräkkäisiä autoja kun taas jokaisen Peugeotin jälkeen merkki vaihtui. Jos autot olisivat naisia, kumpihan näistä pitäisi minua uskollisempana?
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

skriko

Lainaus käyttäjältä: axe - 06.09.15 - klo:19:24
mitä tästä nyt sitten tulee?
opel kadett (2v)
volvo 142(2v)
toyota corolla (3v)
opel ascona(4v)
ford mondeo (3,5v)
toyota avensis (3,5v)
vw passat (3,5v)
vw passat (5,5v)
ford mondeo 0,5v (nyt)
44,44%

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy