Radio mykkä

Aloittaja Marjamies, 30.03.13 - klo:23:49

« edellinen - seuraava »

Marjamies

Radio jää mykäksi silloin tällöin startattuani. Näyttö ja kaikki pelaa mutta inahdustakaan kajareista ei kuulu. Tähän saakka vaivaan on auttanut moottorin sammuttaminen ja vaikkapa kymmenen minuutin jälkeen uudelleen starttaaminen. Näytössä pelaa kaikki toiminnot. Columbus ja -08 3.6 FSI 4*4. Kokemuksia, ehdotuksia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy