New Beetle tasauspyörästön lukko

Aloittaja Keltuainen, 15.01.15 - klo:22:57

« edellinen - seuraava »

Keltuainen

Mistä vuosimallista lähtien New Beetlen vakiovarustukseen on kuulunut EDS, vai onko ollut alusta asti?
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volkswagen-New-Beetle-%282008%29?force_full_version=true

Keltuainen

Autotalli.comin artikkelissa oli kirjoitusvirhe, jonka takia kuukkelointi ei tuottanut tulosta. Kyseessä on EDL, jonka toimintaperiaate on selitetty tässä lontoon murteella: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92355

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy