Lämmintä jaloille

Aloittaja Reterete, 17.09.14 - klo:22:51

« edellinen - seuraava »

Reterete

Illat alkaa olla aika viileitä jo ja alkanut vähän ihmetyttää tuo seatin lämmityslaite. Ulkolämpötila noin 7 ja pyynti automaatille 22 astetta. Ylös tuntuu puhaltavan ihan ok lämpötilaa, mutta jalat kyllä hikoaa. Mielestäni liian lämmintä tunkee jaloille. Sitä ymmärtääkseni pystyy säätämään ja ainakin löysin tämän foorumin avulla Audi a4:een tarkoitetun "ohjeen". Pystyykö sitä itse säätämään vai vaatiiko se automaattisesti käynnin huollossa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy