Superbilla kolariin

Aloittaja samisa, 24.11.14 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

samisa

Onkos kenelläkään kyseenalaista kunniaa ja kokemusta kolarista Superbilla? Valitettavasti itse pääsin tähän taulukkoon noin 1,5kk sitten. Oma oli vika, ei voi selitellä, kun tulin kolmion takaa enkä toista nähnyt. Vaan kyllä kesti hyvin. Matkustamo ei kärsinyt yhtään, turvalaitteet (mm. tyynyt ja vyönkiristimet) toimivat niin kuin suunniteltu on, eikä allekirjoittaneelle tai 7-v lapselle käynyt yhtään mitään.

Uskonpa, että heiveröisemmän kaaran kyseessä ollessa ei olisi tunnelma sama.

Vaan viisi viikkoa on nyt odotettu pajalta. Ehkä tämän viikon jälkeen jo tulee :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy