Polo 6C vakionopeussäädin

Aloittaja Thumper, 16.03.16 - klo:14:38

« edellinen - seuraava »

Thumper

Miten muilla toimii vakionopeussäädin, eli lähtee pois jarrua hipaistaessa, mutta kytkintä joutuu painamaan pitkän aikaa ennen kuin vakkari kytkeytyy pois?

tex-

ei se poistu kytkintä painamalla. manuaali vaihteita pystyy vaihtamaan ilman sen päältä putoamista. sama on myös crafterissa ja ilmeisesti muissakin uusissa manuaaleissa. jarrulla ja viiksen päästä katkaisijasta saa sen pois päältä.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Jonde

Juu, vittumainen ominaisuus kun kytkimellä ei putoa pois. Itse tein rekkulan aiheesta vv-autolle. Saavat selvittää tehtaalta miten tuo vaarallinen ominaisuus koodataan pois päältä. Ei ole kiva kun auto ameriikan malliin rupeaa vakkarilla kiihdyttelemään kun tarkoitus olisi hiljentää.

referee

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 17.03.16 - klo:23:36
Juu, vittumainen ominaisuus kun kytkimellä ei putoa pois. Itse tein rekkulan aiheesta vv-autolle. Saavat selvittää tehtaalta miten tuo vaarallinen ominaisuus koodataan pois päältä. Ei ole kiva kun auto ameriikan malliin rupeaa vakkarilla kiihdyttelemään kun tarkoitus olisi hiljentää.

Hyvä ominaisuus, kun oppii käyttämään. Tykkään!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy