Kaarrevalo problem

Aloittaja exeo69, 25.05.14 - klo:15:32

« edellinen - seuraava »

exeo69

Onnistuuko kaarrevalojen pois kytkentä? jos niin onko jotain sovellusta millä esim. bluetoothin avulla OBDII väylänkautta, Torquella ei onnistu.  xenon polttimot ollut vian aiheuttajana,heittää kaarrevalo vikaa infonäyttöön.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy