Ongelma kuskinpuolen ajovalon kanssa

Aloittaja Jesse1091, 03.05.14 - klo:22:37

« edellinen - seuraava »

Jesse1091

Terve,

Vika on seuraava: Kuskin puolen ajovalo ei toimi, kaikki sulakkeet ja valojen liitokset on käyty läpi, sulakeboxit sisältä purettu ja liittimiä/ johtoja heiluteltu, eli kosketushäiriöstä ei ainakaan kyse ole. Pitkät ja parkkivalot kyllä toimii, mutta näyttäisi siltä, että ajovalojen + johdosta ei tulisi virtaa ollenkaan. Mistähän kannattaisi lähteä seuraavaksi vikaa etsimään?

Lisäyksenä vielä senverran, että ennenkun pimeni kokonaan, valo "välkehti" aina kuoppaisella tiellä ajaessa, ei paljon, mutta kyllä sen huomasi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy