Golf IV jarruletkun tiiviste

Aloittaja apuaivo, 28.04.14 - klo:18:21

« edellinen - seuraava »

apuaivo


Vuotaa tuo jarruletkun ja jarrusatulan liitos Golffissa etuvasemmalla. Vanhassa liitoksessa oli kaksi prikkaa tiivisteinä pultin molemmin puolin, jotka olivat vähän syöpyneet (alumiiniä?).
Hain motonetistä uuden letkun, mutta ei tuossa tullut mukana mitään tiivisteitä. Kuuluukohan tonne oikeasti mitä laittaa? Kupariset varmaankin.. kumma vaan kun ei tullu letkun mukana.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy