Pienikin voi antaa suuren ajonautinnon

Aloittaja Erkka, 18.04.10 - klo:09:55

« edellinen - seuraava »

Erkka

Kovasti sai Polo kehuja Helsingin-Sanomien koeajossa. Mukava yllätys mm. että ensikeväästä alkaen Polon varustelistalta voi ruksata kaksois-ksenonvalot.

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Pienikin+voi+antaa+suuren+ajonautinnon/1135256160704?merkki=Volkswagen
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 18.04.10 - klo:09:55
Kovasti sai Polo kehuja Helsingin-Sanomien koeajossa. Mukava yllätys mm. että ensikeväästä alkaen Polon varustelistalta voi ruksata kaksois-ksenonvalot.

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Pienikin+voi+antaa+suuren+ajonautinnon/1135256160704?merkki=Volkswagen

Onhan se hyvä auto en sitä kiellä! Jotenkin vaan kumastuttaa, että kyseinen autotoimittaja koeajaa lähes aina ja poikeuksetta kaikki VW:t, Seatit, Audit ja Skodat mistä tuohon autoliitteeseen kirjoitetaan. Melkein aina kun on joku ylistävä koeajo VW:stä niin se on aina T. Turkulan kirjoittama. Koskaan hän ei löydä niistä juurikaan mitään kritisoitavaa ja aina melkein kokonaisarvosana on lähellä yhdeksää. Ainoa merkki konsernista jolle antaa välillä pyyhkeitä ja jotain niissä kritisoi on Audi. Kyseisellä toimittajalla on itsellään Octavia ja ilmeisesti vuosien omakohtainen omistaja- ja ajokokemuspohja VAG-autojen parista (ja lähinnä siis VW:n ja Skodan). Siksi nuo koeajot ehkä liikaa painottuu kyseisen herran omiin mieltymyksiin, asenteisiin ja siihen VAG-lasit päässä olemiseen. Kyseiset autot kun ei vältämättä kaikille käy eikä 100% täydellistä autoa ole missään merkissä ole olemassa, niin olisi joskus kiva lukea jonkun muunkin arvioita noista konsernin tuotteista. Nyt jutut, mielipiteet, arvostelu, arvosanat ja juttujen sisältö on aina liian samanlaista kun yksi ja sama ukko ajaa aina nuo VAG-biilit.

MacVolsu

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 18.04.10 - klo:09:55
Mukava yllätys mm. että ensikeväästä alkaen Polon varustelistalta voi ruksata kaksois-ksenonvalot.
Tämäkös minua harmittaakin kun kyseisiä valoja ei vielä saanut Poloon.
Koko perhe täällä odottaa innokkaasti Poloa, innokkaammin kuin Audia. Onhan se sympaattinen pieni kulkinen joka tuskin aiheuttaa negatiivisia ajatuksia kenessäkään, toisin on Audin laita.

JakeManse

Lainaus käyttäjältä: MacVolsu - 18.04.10 - klo:12:12
Koko perhe täällä odottaa innokkaasti Poloa, innokkaammin kuin Audia. Onhan se sympaattinen pieni kulkinen joka tuskin aiheuttaa negatiivisia ajatuksia kenessäkään, toisin on Audin laita.

Uusi Polo on tosiaan mainion näköinen, parempikin kuin uusi Golf. Jotain uudempaa modernisuutta heitetty peliin mukaan.
Jos tulisin toimeen pienehköllä autolla ja pyörisin pelkästään lähimaastossa niin olisin suurella todennäköisyydellä langennut uuteen Poloon :)

Donitsi

Otsikko antaa ainakin minulle mielenrauhaa jos tuo tulee naisen suusta :)

MacVolsu

Comfortlinen rengaskoko on 185/60 R15T, Trendlinessa on mukavammat 175/70 R14T-renkaat. Ajatuksissa on kasvattaa oman Trendlinen rengaskoko 15 tuumaan, voi olla että teen karhunpalveluksen itselleni. Alumiinivanteissa olisi enemmän valinnanvaraa, toisaalta Trendlinen rumpujarrut  :-\ takana paistaisi ikävästi alujen takaa.

ma1ja

Lainaus käyttäjältä: Donitsi - 18.04.10 - klo:13:41
Otsikko antaa ainakin minulle mielenrauhaa jos tuo tulee naisen suusta :)

No mutta eikö tämä ole ihan tutkittu juttu. Naisethan juuri yleisimmin ajavat noilla pienillä kauppakasseilla, ja niissä on monia hyviä ominaisuuksia.
Niin se vaan menee.

Tourano

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 18.04.10 - klo:10:06
Melkein aina kun on joku ylistävä koeajo VW:stä niin se on aina T. Turkulan kirjoittama. Koskaan hän ei löydä niistä juurikaan mitään kritisoitavaa ja aina melkein kokonaisarvosana on lähellä yhdeksää.

Enpä ole kiinnittänyt kirjoittajaan huomiota mutta kritiikittömiin artikkeleihin kyllä. Nyt sekin selvisi, että yksi ja sama kirjoittaja niitä kirjoittaa.

Nuo nykyiset pikkuautot - jos niitä enää pikkuautoiksi voi sanoa - sisältävät aika paljon 'ison auton tuntua'.  Jo ero 1990-luvun alkupuolen autoihin on tuntuva.

2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

skula

Onko Polo enää niin "pieni" auto?

Pieniksi lasken ennemmin Sitikan C1:n ja Pögöt 107:an.

Tourano

Lainaus käyttäjältä: Skula - 19.04.10 - klo:08:15
Onko Polo enää niin "pieni" auto?

Pieniksi lasken ennemmin Sitikan C1:n ja Pögöt 107:an.

Juu, ja Chevrolet (Daewoo) Matizin. ;D

Kyllä nuo pikkuautot ovat kasvaneet, olihan jo Polo 9N muistaakseni kakkos-Golfin kokoinen?

Renkaatkin noissa pikkuautoissa ovat kasvaneet, kuten muissakin autoluokissa. Ei ole kauaa kun oli vielä 145 R 13 tai 155/70 R 13 yleiset koot pikkuautoissa. Sen jälkeen pitkään oli yleisenä kokona 1990-luvun alun perheautoista tuttu 175/65 R 14 mutta nyt alkavat 15" pyörät (mm. 185/60 R 15) olla yleisiä.
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Skula - 19.04.10 - klo:08:15
Onko Polo enää niin "pieni" auto?

Pieniksi lasken ennemmin Sitikan C1:n ja Pögöt 107:an.
Pieniä sanan varsinaisessa mielessä ovat tietysti myös sellaiset erikoismallit kuin Fiat 500 ja Smart Fortwo.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy