Jarrupalojen kuluneisuuden varoitusvalo

Aloittaja bonethunder, 12.07.14 - klo:17:19

« edellinen - seuraava »

bonethunder

Eli valo on välillä palanut ja nyt palaa jatkuvasti. Anturi ilmeisesti sijaitsee edessä sisemmässä palassa. Uloimmissa paloissa on riittävästi pintaa, mutta osaako joku sanoa että kuinka paljon sisemmissä on jäljellä kun valo syttyy?

Itte oon pois autoni luota nyt muutaman viikon ja mietin, että täytyykö viedä palojen vaihtoon ennen kuin pääsisin itse vaihtamaan ne.

Oktaavi

Omassa Octaviassa syttyi palamaan, kun sisempiä paloja oli jäljellä vajaa kolmannes. Ite ajelin aika pitkän tovin, ennenkuin vaihdoin uudet palat.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy