Passat 3C:n apukuskin ovi

Aloittaja Ike-ekI, 07.03.14 - klo:11:09

« edellinen - seuraava »

Ike-ekI

Vänkärin ovi on todella raskas avata. Sarana on hyvässä rasvassa, joten se ei ole ongelmana. Miten tuota saranaa pystyy säätämään?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy