Polo 6R:n moottorit?

Aloittaja JoJio, 29.05.10 - klo:13:12

« edellinen - seuraava »

JoJio

Onko kellään mahdollista tietoa, et korvaantuuko Polon vanha bensanelikko 1.4 tuolla uudella kolmepyttysellä 1.2tsi versiolla? Ajattelin vaan lähinnä sillä, kun eikös se Fabiassa ole jo saatavana, niin eiköl Polon pitäs olla kummiski edellä Fabiaa?  :P


Otsikon kirjoitusvirhe korjattu.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 29.05.10 - klo:13:12korvaantuuko Polon vanha bensanelikko 1.4 tuolla uudella kolmepyttysellä 1.2TSI versiolla?

Öööh... onko 1.2TSI pienempänä tehoversiona (85) kolmepyttyinen?!  :o ???
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

JoJio

Eikse oo? En varma ole, mut jostain ihan kun oisin lukenut.. Mut jotenkin on semmonen kuva  ;D

JoJio

On se kolmepyttynen just tutkin Skodan sivuilta  :D

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 29.05.10 - klo:13:37On se kolmepyttynen, just tutkin Skodan sivuilta :D

No voe helevetti, uus kone turbolla ja 3 sylinterisenä varustettuna 8:lla venttiilillä.  ;D ;D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

JoJio

Se on sitä nykytekniikkaa... Kohta varmaan vagilla aletaan tekee mopoautoja... Ainekset ois jo valmiina  ::) Mut kummallista, kun poloon ei tota konetta vielä tullut. Tai sit toi vanha 1.4 on niin hyvä  ;)

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: -MTM- - 29.05.10 - klo:13:43
No voe helevetti, uus kone turbolla ja 3 sylinterisenä varustettuna 8:lla venttiilillä.  ;D ;D

Tuo se olisikin mielenkiintoinen ratkaisu =)

Mutta neljäpyttyinen se 1.2 TSI kyllä ihan Skodankin sivujen mukaan on. 1.2 12V vapaastihengittävä on kolmipyttyinen, JoJiolla menee nyt padat sekaisin.

JoJio

Hyvä että make huomas. Oishan se ollu jo aika kummallista.. Näköjään olin kahtonut 70hv:n tietoja, enkä 85hv:n...  ;D

eGetin

Hmmm, mahtaakohan 1.2TSI moottoreissa olla muuta eroa kuin softa?

ram1

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 29.05.10 - klo:15:13
Hmmm, mahtaakohan 1.2TSI moottoreissa olla muuta eroa kuin softa?
Eihän niitä saa kuin yhdellä tehoversiolla Poloon.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

eGetin

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 29.05.10 - klo:15:18
Eihän niitä saa kuin yhdellä tehoversiolla Poloon.
Niin siis aiemminhan tässä puitiin sitä että tuleeko mopompi versio 1.4:n tilalle saataville.

ram1

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 29.05.10 - klo:15:32
Niin siis aiemminhan tässä puitiin sitä että tuleeko mopompi versio 1.4:n tilalle saataville.
Just.Nyt vasta lukasin tarkemmin Topikkia.Ihme kyllä jos ei poistu noi vaparit kokonaan jossain vaiheessa.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

JoJio

Jep, siks se tässä on ihmetyttänykkin että miks Fabiaan tuli ensin tuo 85hv TSI eikä Poloon. Vaan Pooloo myydään vielä vanhalla 1.4 86hv koneella. Eikö yleensä oo vageissa tapana tulla ensin Volgswageneihin ensin ja sitten Skodan keulalle. Mutta välillä näköjään näininkin päin....

tarzi

1.6 tdi tuli vissiin eka skodaan ja sit vasta volkkariin.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 29.05.10 - klo:15:49
Eikö yleensä oo vageissa tapana tulla ensin Volgswageneihin ensin ja sitten Skodan keulalle. Mutta välillä näköjään näininkin päin....

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 29.05.10 - klo:16:07
1.6 tdi tuli vissiin eka skodaan ja sit vasta volkkariin.

Jos nykyään testataan toimivuus skodissa, ja jos toimii niin vasta sitten volkkareihin :)

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 29.05.10 - klo:13:50Mutta neljäpyttyinen se 1.2 TSI kyllä ihan Skodankin sivujen mukaan on. 1.2 12V vapaastihengittävä on kolmipyttyinen

No mietinkin vähän.  :D

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 29.05.10 - klo:16:07
1.6 tdi tuli vissiin eka skodaan ja sit vasta volkkariin.

No pikkumallien kohdalla tuo oli ainakin toisteppäin...  ::)

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 29.05.10 - klo:15:45Ihme kyllä jos ei poistu noi vaparit kokonaan jossain vaiheessa.

Pakko se niille vanhuksille on joku tuttu ja turvallinen motti olla...  :P

Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

eGetin

Vanhuksia varten on Golf 1.4 vapari :D

JoJio

Mikäs siinä jos on vanha ja toimiva motti... Mut ite oon vähän sillä kannalla et, yritän ilman ahdinta selvitäa mahollisimman kauan. Vaikka tyhmältä kuulostaa  :-* Mut luulen et toi pienempi TSI tulee vielä tän vuoden puolella Pooloon... Eikös Vageissa vuosimalli muutu yleensä vkolla 22 seuraavaan vuoteen?

eGetin

Turbohan vain parantaa moottorin ominaisuuksia jos softa on kunnollinen (kuten ilmeisesti volsulla tuppaa olemaan), miksi niin turbo-negatiivinen? Ei ne sentään ihan aina laukea, veljelläkin on tietääkseni vielä 400tkm jälkeen sama alkuperäisturbo TDI-golffissansa.

JoJio

En oo negatiivinen.. Vaan sillä sanoin, et pärjänny ilman sitä tähänkin asti. Niin miksei jatkossakin? Ainut vaan, et 20vuoden päästä tuskin on yhtään uutta autoa missä ei ole turpoa tai hypritiä  >:(

eGetin

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 29.05.10 - klo:21:44
En oo negatiivinen.. Vaan sillä sanoin, et pärjänny ilman sitä tähänkin asti. Niin miksei jatkossakin? Ainut vaan, et 20vuoden päästä tuskin on yhtään uutta autoa missä ei ole turpoa tai hypritiä  >:(
Niin, pärjäähän sillä Corollallakin  ::)

VW-man

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 29.05.10 - klo:17:04
Vanhuksia varten on Golf 1.4 vapari :D

Eipäs ole enää. Golfissa tippu tuo 1.4 vapari pois valikoimasta ja jos joku pappa jatkossa haluaa osta Golfin on hänen pakko ottaa turbokoneellinen malli sillä muuta ei enää ole tarjolla.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 29.05.10 - klo:21:44Ainut vaan, et 20vuoden päästä tuskin on yhtään uutta autoa missä ei ole turpoa tai hypritiä  >:(

Niin, itsekin haluaisin urheiluautojen pysyvän mahdollisimman korkealle kiertävinä V8:na, ilman turboa tietty!  ::) Kioilla ja Relluilla ei oo niin väliä, kunhan perheenisät on tyytyväisiä.  ;)

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 29.05.10 - klo:21:47Niin, pärjäähän sillä Corollallakin  ::)

No voe kettu...  :D

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 29.05.10 - klo:22:31Eipäs ole enää. Golfissa tippu tuo 1.4 vapari pois valikoimasta ja jos joku pappa jatkossa haluaa osta Golfin on hänen pakko ottaa turbokoneellinen malli sillä muuta ei enää ole tarjolla.

Sitten hän ostaa Corollan.  ;D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

JoJio

#23
Höpön pöpön. Kauriksestahan on tullut jo hyypriiti  :-X Ainakin noi Ruottalaiset tykkää hyprideistä, ku priusia on joka kulmalla, kun liikkuu tukholmassa  :)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 29.05.10 - klo:22:31
Eipäs ole enää. Golfissa tippu tuo 1.4 vapari pois valikoimasta ja jos joku pappa jatkossa haluaa osta Golfin on hänen pakko ottaa turbokoneellinen malli sillä muuta ei enää ole tarjolla.
Apua, kuulostaa vaaralliselta ;D
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

JoJio

Ois tommonen Poloinen vaan kiva... Mut jotenkin vaan tuo 1.4vapari ois sopiva kone siihen. Voishan sitä ton 1.2tsin ottaa kans. Hinta vaan nousee ocun tasolle... On näköjään tullu Polon varustelistaan BiXenonit. Aika harvinaista tossa kokoluokassa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy