Aktiivisubbarin asennus apua kaivataan

Aloittaja Superb-Janne, 02.01.14 - klo:00:27

« edellinen - seuraava »

Superb-Janne

Pitäisi saada tuollainen MDS DAX8SA aktiivisubbari asennettua 09 Superbiin, soittimena Skodan Bolero.. Itsellä ei ole kokemusta hifien asentamisesta uudempiin autoihin, joten jos Seinäjoen lähialueella jollakin on aiheesta enemmän kokemusta niin asennus apu olisi tarpeen, tietysti sopivaa korvausta vastaan. Tulisi homma tehtyä kerralla oikein.

Yhteydenotot yv.llä tai o4o-8677342

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy