Golf VII / Octavia III / tmv. ovien asennustilat jakosuotimille

Aloittaja Jyri, 20.12.13 - klo:10:50

« edellinen - seuraava »

Jyri

Onko joku irroittanut noita ovipahveja, millainen tila siellä mahtaa olla käytettävissä tai onko mitään minne saisi erillissarjan jakosuotimen mahtumaan?

Mitenkä mahtaa olla nuo vakio kaiuttimet johdotettu, meneekö oviin vain yhdet johdot ja jakosuotimet ovessa vai miten mahtaa olla toteutettu, entä jos on Dynaudio tai Canton?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy