Zenec ZE-NC2011D

Aloittaja J.Salla, 14.11.13 - klo:19:25

« edellinen - seuraava »

J.Salla

Ostin -08 touraniin kyseisen laitteen.
Laite toimii loistavasti, pientä luultavasti käyttäjästä johtuvaa ongelmaa lukuunottamatta.
Ongelmana on se, että dvd:tä katsellessa en saa kuvaa näkymään takanäytöistä.
Kuva näkyy itse laitteessa ja äänet tulee kaijuttimista, mutta takanäytöt pimeenä.

Näyttöjen johdot on kytketty soittimeen ohjeiden mukaan, eli olisiko asetuksista johtuva ongelma?

Osaisiko joku auttaa asiassa? Kiitos!
Sharan 2.0 tdi -vm11

J.Salla

Ei saisi kiireellä näköjään mitään yrittää tehdä. Vaikka kirjoitin että johdot on kytketty ohjeiden mukaisesti, niin eihän ne kuitenkaan ollut.

Toisen tarkistuksen jälkeen vasta huomasin minkä virheen olin tehnyt ja nyt siis kaikki toimii. :D
Sharan 2.0 tdi -vm11

J.Salla

Nyt olisi kysyttävää sd kortin käytöstä tässä laitteessa.

Kun kuuntelen musiikkia sd kortilta ja siirryn välillä kuuntelemaan vaikka radiota ja sitte takaisin sd kortille, niin se aloittaa aina kortin ekasta kappaleesta. Soitin ei siis muista mikä kappale kortilla on viimeksi soinut.

Olisko tuohon ongelmaan mitään ratkaisua, että laitteen saisi "muistamaan" mitä kortilta on viimeksi soitettu??

Sharan 2.0 tdi -vm11

J.Salla

Laitteen päivittäminen korjasi tuon ongelman.
Nyt toimii kuin pitääkin. :)
Sharan 2.0 tdi -vm11

J.Salla

Sattuuko jollain olemaan kyseistä laitetta ja jos vielä kuuntelee sd kortilta musiikkia??
Jos on, niin näkyykö teillä aina levy/kappaleen tiedot monitoiminäytöllä??
Itselläni ei näy kuin joskus, eli todella harvoin.
Jos valitsen soittimesta (kappalevalikosta ei siitä napista mistä saa edellisen tai seuraavan kappaleen) saman kappaleen soimaan uudestaan, niin tiedot näkyy aina.

Mistä moinen ongelma voisi johtua??
Sharan 2.0 tdi -vm11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy