Sisätilahaaran reitti

Aloittaja Antti, 24.11.13 - klo:10:00

« edellinen - seuraava »

Antti

Mistähän päin tulipeltiä Yetistä löytyy läpivientipaikka sisätilanhaaralle?
Ã,,kkiä kurkkasin öljyjä vaihtaessa että ahdasta on, mutta varmaan jostain kuskin puolelta pitäisi löytyä?

Defa näyttää vetäneen mallikohtaiset ohjeet pois sivuiltaan.
Pakettia ei tarvitse ostaa kun piuhaa ja osia on ennestään olemassa.
i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

ePa

#1
Todennäköisesti samasta paikkaa löytyy reikä kuin muissakin konsernipeleissä. Eli hanskalokeron takaa löytyneee reikä.

Antti

Sieltä löytyi apparin puolelta ikkunakaukalosta, ecun vierestä.

Merkkarin asennusten jäljiltä letkulämppärin töpseli oli liki syönyt itsensä öljynjäähdyttimen kyljestä lävitse. Nyt paremmin parilla nipparilla sidottu.

i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

sonic

Samoja juttuja tässä pohdiskellaan läpivientiä ja letkulämppärin asennusta, jos joku jolla on reitti tiedossa vois valottaa, vaikka kyllä noilla tiedoilla jo pääsee eteenpäin...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy