Myyty Skoda Octavia Combi Elegance 1.6Tdi DSG -11

Aloittaja Mika, 08.04.12 - klo:01:31

« edellinen - seuraava »

Mika

Heippa kaikille.
Pidempään jo palstaa seuranneena, sain sitten vihdoinkin aikaiseksi tänne rekisteröityä ja täytyyhän sitä sitten kanssa pistää oman reen kuva esille.
Viime vuoden elokuun alussa sain uuden Octavian ja nyt oon sillä 16000km kerkinny pörrätä ja halpaa ja mukavaa on ollu ajella.  :)
Pientä päivitystä siihen piti heti tehdä. Kesä vanteet vaihtu 17 tuumasiin ja ikkunat on takaata tummennettu.
Nyt Skoda Octavia Scout 2015 184hp diesel DSG
(ex Octavia III Combi Elegance 1.6 TDI DSG -14)

RSOCUstin

Tervetuloa!
Jälleen yksi hyvän värinen Skoda foorumille, Cappuccino Beige?
Näyttää hieman tummemmalta tuossa kuvassa.
Hyvin sopii nuo TT RS vanteet Skodaankin.

Lepposia kilometrejä on luvassa ja ajo-ominaisuudet ovat varmasti kohdallaan.

Mika

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 08.04.12 - klo:10:29
Tervetuloa!
Jälleen yksi hyvän värinen Skoda foorumille, Cappuccino Beige?
Näyttää hieman tummemmalta tuossa kuvassa.
Hyvin sopii nuo TT RS vanteet Skodaankin.

Lepposia kilometrejä on luvassa ja ajo-ominaisuudet ovat varmasti kohdallaan.
Joo Capuccino Beige on värinä ja se on kyll hauska väri, kun välillä se näyttää harmaalta ja välillä ruskealta riippuen valosta.  :)
Nyt Skoda Octavia Scout 2015 184hp diesel DSG
(ex Octavia III Combi Elegance 1.6 TDI DSG -14)

RSOCUstin

Mites on kesä ja cruisailut edenneet Oculla. Onko tullut runsaasti kilsoja mittariin, mites kulutukset?


Mika

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 09.10.12 - klo:11:50
Mites on kesä ja cruisailut edenneet Oculla. Onko tullut runsaasti kilsoja mittariin, mites kulutukset?


Hienosti se on menny ja ilolla sen kanssa ollaan ajeltu.
Ainoo pieni miinus on ollu ton ratin kanssa, kun siihen tulee kamalan helpolla naarmuja ja kertaalleen olen sen jo vaihtannut.
Kilometrejä hepalle on tullut 27000km ja kulutus on ollut ihan kivan pieni 4,7 l/100km  :)
Nyt Skoda Octavia Scout 2015 184hp diesel DSG
(ex Octavia III Combi Elegance 1.6 TDI DSG -14)

RSOCUstin

Mites tämä auto on pelaillu. Normi huoltoja ja kovaa ajoa.

Mika

Reki on siirtynyt tänään uusille laitumille. Saa lukita!
Nyt Skoda Octavia Scout 2015 184hp diesel DSG
(ex Octavia III Combi Elegance 1.6 TDI DSG -14)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy