Skoda Octavia Combi 1.8T Ambiente 2004

Aloittaja make_1992, 19.10.13 - klo:11:17

« edellinen - seuraava »

make_1992



On kyllä pakko kehua autoa. Sisältää monia hyviä ominaisuuksia. Ajettu 157tkm.

Tänään tuli testattua kunnolla ekan kerran luistoneston toimintaa. Kesärenkaat vielä alla, menin pikkuteille jotka olivat ihan jäässä ja lumessa. Jyrkkä ylämäki meni vaivatta kun luistonesto puuttui peliin ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy