Yetin Tunkki???

Aloittaja Amerikanbob, 06.10.13 - klo:18:26

« edellinen - seuraava »

Amerikanbob

Jossain vaiheessa joutuu varmaan talvirenkaat vaihtaan tähän mun yetiin minkäslainen tunkki pitäis olla että se nostaa tarpeeksi korkealle???

anatol1

Kyllä ihan tavallisella halpismallinkin hallitunkilla olen pärjännyt.

Arcca

Minä ostin lopulta Yetin oman tunkin, kun perus hallitunkille ei oikein löytynyt varmasti kestävää nostokohtaa.
Ohjekirjasta ei ole apuja kun se näyttää skodan tunkin nostokohdan. Tietty olisi voinut askarrella hallitunkin päälle omaa tunkkia vastaavan sovittimen.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy