Jarrunestesäiliön suodatinsiivilän irroitus

Aloittaja Seat-mies77, 02.04.14 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Seat-mies77

Mitenkäs jarrunestesäiliössä olevan suodatinsiivilän saa irroitettua? Pitääkö vaan vetää voimalla vai onko siinä joku mekanismi? Ihan helposti ei ainakaan tuntunut vetämällä irtoavan.

Onko jollakin kokemusta noiden irroittamisesta?

Seat-mies77

Itse itselleni vastaten: Kyllä se vetämällä lähtee, kun on vaan sopivat pinsetit millä saa reunoista otteen. :-)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy