Edullinen ja toimiva autohälytin?

Aloittaja pomo, 15.11.10 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

pomo

Pitäs laittaa perheen 2 oviseen kakkosautoon edullinen hälytin, että rosvo-perttunen ei vie sitä? Onko kokemuksia halytin.com yms. firmojen hälyttimistä esim. Viper, Enforcer ym? Saako niistä muuta kuin vaivaa ja meneekö asennuksessa toista vuotta ja hermot? Kehuvat itse helpoksi asentaa ja hyväksi, kytkimienkin kerrottiin olevan parhaita, yhtään vikaa tai reklamaatiota ei ole kuulemma tiedossa...

pomo

Eikö kukaan ole tosiaankaan koskaan ikinä käyttänyt tuollaista halvempaa hälytintä?

tsiih

On enforcer ollut vanhassa Mazdassa n. 7 vuotta sitten. Kerran zippas kaukosäädin ja ei sit lähtenyt käymään.
Kyllä maar ne ihan asiansa ajaa. Mihin autoon laitat?
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

SciroSJK

Tos®:llä olis varmaan myynnissä toimiva ja edullinen hälytin, kannattaa kysästä  ;)

Edviina


petri

Multa saisi hyllyn päällä seisseen asentamattoman Defan 821X MGBX hälyn sopivasti, privalla lisätietoja :)

http://aus.defa.com/fi/documents/800_alarm_SUOMI.pdf

Guest-77631

Kumma homma näitä asentamattomia hälyjä pölyttyy muillakin. Toisaalla jo aloittajan kans keskusteltu aiheesta, kun minullakin yksi hyllyssä on. :D

Itse taannoin juuri petrin mainostaman Defan itse asentanut, eikä se mikään hirmu vaativa ollu laittaa. Hyvin toimi sen ajan kun auto meillä oli.


pomo

Löyty asentamaton Avitel 2300 sopivasti ja tuohon -97 tojota korollaan se menee! Harmi kun tuo defa tuli puheeksi liian myöhään...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy