Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« Uusin viesti kirjoittanut Banned tänään kello 08:17 »
Saattaa hyvinkin olla. Vaihtoväli on 60 tkm.
2
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI
« Uusin viesti kirjoittanut dosetti tänään kello 08:11 »
Menee kyllä pienellä tuo b1mbon kone. Vaikka suoranaisesti ei liitykään aiheeseen, miten vertautuu edelliseen litran koneeseen käytännössä?
3
VCDS (VAGCOM) / Vs: Apua tarjolla VAGCOMin kanssa
« Uusin viesti kirjoittanut dwntime tänään kello 07:32 »
Pystyy päivittämään jos vain sopiva softa löytyy. Molemmista autoistani olen purkit päivittänyt.
4
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI
« Uusin viesti kirjoittanut b1mpo tänään kello 07:04 »
Niinpä tiedän varmasti mistä puhun. itselläni oli edellinen A4 1.4 koneellla ilman mitään leputuksia. Moottori oli ihan OK joskin veltto. Vaikka nykyinen 35  2.0 on teholtaan maltillinen sen hyvät ominaisuudet kyllä huomaa ajossa, Sätkäkone mikä sätkäkone. (lepuutus)Turhia vimpaimia ilman järjellistä hyötyä. Varmaan tiedän mistä puhun...
On pojettu muutama kymmenen uusia pirssiä alla. 1.8VG konsernin moottori oli paras ja olis kannattanut kehittää edelleen Audi/ VW oli kaikkein aikojen paras moottori. ;D
Entäs jos otat niistä rajoittuneista katsantokannoista hiukan ulottuvuutta ja katsot asiaa isossa kuvassa. Jos tuolla, kuten tänä päivänä  muillakin "virityksillä", säästää desejä/100km, niin mitä se tarkoittaa sen pienen navan ulkopuolella isommassa kuvassa? Se tarkoittaa tuhansia ja tuhansia litroja polttoainesäästönä ja vielä enemmän hiilidioksidia säästyy, joka niin vihreää aatetta huolettaa. Voit kutsua sitä säksätykseksi whatever. Minä kutsun sitä fiksuudeksi, jos se ei käy mekaanisen kestävyyden päälle. Toistaiseksi ei ole merkkejä huonosta kestävyydestä.
5
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI
« Uusin viesti kirjoittanut Jönglööraaja tänään kello 01:04 »
Niinpä tiedän varmasti mistä puhun. itselläni oli edellinen A4 1.4 koneellla ilman mitään leputuksia. Moottori oli ihan OK joskin veltto. Vaikka nykyinen 35  2.0 on teholtaan maltillinen sen hyvät ominaisuudet kyllä huomaa ajossa, Sätkäkone mikä sätkäkone. (lepuutus)Turhia vimpaimia ilman järjellistä hyötyä. Varmaan tiedän mistä puhun...
On pojettu muutama kymmenen uusia pirssiä alla. 1.8VG konsernin moottori oli paras ja olis kannattanut kehittää edelleen Audi/ VW oli kaikkein aikojen paras moottori. ;D
6
Leon 5F (12–) / Vs: Uuden Leonin navigoinnista
« Uusin viesti kirjoittanut BlackOrange tänään kello 01:00 »
Kysy esim. K-Caarasta (tai paikasta, josta auto on alunperin ostettu), onko autossasi mapcare. Mikäli ei ole, niin päivitys ei onnistu noilla nettisivujen päivityspaketeilla, vaan joudut ostamaan uudet versiot (muistikortilla) huollosta, ei kovin edullista. Tuota mapcarea ei voi valitettavasti ostaa jälkikäteen. Uuteen autoon se ei edes ollut kovin kallis. Muistaaksini kamerapaikat eivät päivity noissa karttapäivityksissä, vaan ne pitää päivittää erillisinä POI-tiedostoina (jos mahdollista).
7
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI
« Uusin viesti kirjoittanut b1mpo tänään kello 00:15 »
No en kyllä jätä kommentoimatta tuosta sätkäkoneesta.
On niin monta pirssiä ollut alla joten tiedän varmaan mistä puhun. Onhan A4 jo aivan eri auto kuin joku mopomoottorilla oleva sätkäone. Pieni kulutus ja autossa on todella auton tuntu. Sen auton tuntee varsinkin pitkässä ajossa "hieno peli".
Sätkäkone kuuluu aivan ei kastiin.
Näin se vaan ikävästi on todettava.
Jaa ei saa kommentoda muuta kun kieli pitkällä olevia asioita, HEH. ;)
Ilmeisesti et tiedä mistä puhut. Eikai kenenkään tarvitse alkaa kehuskelemaan alla olleilla pirssimäärillä.  8) Menee ihan hiekkalaatikkojutuiksi.  ;D Tuota a4 audia on saanut myös tuollaisella 150hv 1.4 tfsi koneella, joka varmasti ajaa asiansa myös. Eikä se perus a4 mikään kummoinen ole autona, aivan tavallinen. Hintakin tippuu nopeasti. Että ei sillä mihinkään tarvi keulia, kuten ei millään muullakaan autolla.
8
Volkswagen / Vw Golf First Edition Style 1,5 eTSI 110 kW (MHEV) DSG-automaatti
« Uusin viesti kirjoittanut Trifid tänään kello 00:10 »
3/2020 tilattu otsikon mukainen ajoneuvo. Pitäisi tulla nyt heinäkuun aikana maahan.

Lisävarusteet:
- Lime Yellow-erikoismetalliväri
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
- Peruutuskamera
- Avaimeton lukitus keyless access
- Kevytmetallivanteet Ventura 7,5 J x 17

Navigointi kuuluikin näihin First Editioneihin ja 1 vuoden jatkoturva tuli tuohon mukaan myös koska aiempi kulkine oli myös Golf.

Lasit tummaksi maassa ja merkit pois takakontista. Kuvia kun näköetäisyys autoon.


9
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI
« Uusin viesti kirjoittanut Jönglööraaja eilen kello 23:59 »
No en kyllä jätä kommentoimatta tuosta sätkäkoneesta.
On niin monta pirssiä ollut alla joten tiedän varmaan mistä puhun. Onhan A4 jo aivan eri auto kuin joku mopomoottorilla oleva sätkäone. Pieni kulutus ja autossa on todella auton tuntu. Sen auton tuntee varsinkin pitkässä ajossa "hieno peli".
Sätkäkone kuuluu aivan ei kastiin.
Näin se vaan ikävästi on todettava.
Jaa ei saa kommentoda muuta kun kieli pitkällä olevia asioita, HEH. ;)
10
Leon 5F (12–) / Vs: Uuden Leonin navigoinnista
« Uusin viesti kirjoittanut Mirjae eilen kello 23:57 »
Juuri Leon -17 ostaneena kaipaisin naviin päivityksiä etenkin kameroiden osalta. Tiedossa ei ole onko autossa MapCare -palvelua, joten onnistuuko siis karttojen päivitys myös ilman tuota latailemalla paketit Seatin sivuilta? Ilmeisesti kyseessä siis Navi System (6P0) ja Seatin omat muistikortit näyttäisi olevan autossa valmiina.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10




Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy